Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem nezávislého poradenství v oblasti obnovitelné energie kterým je Ondřej Dočekal, IČO 101819577, DIČ CZ9010290190 (dále jen „poskytovatel“), a jeho klienty (dále jen „klient“), kteří využívají služeb poskytovatele prostřednictvím webové stránky www.eko-adepto.cz (dále jen „webová stránka“).
1.2 VOP jsou závazné pro všechny klienty, kteří využívají služby poskytovatele. Klient vyjádří souhlas s těmito VOP odesláním objednávky služby prostřednictvím webové stránky.
2. Služby poskytovatele
2.1 Poskytovatel nabízí nezávislé poradenství v oblasti obnovitelné energie. Poradenství zahrnuje úvodní konzultaci, doporučení nejvhodnějšího řešení pro klientovu domácnost a případné zajištění kontaktu na ověřené dodavatelské firmy.
2.2 Poskytovatel neprovádí instalace ani neprodává produkty spojené s termickým ohřevem vody. Poskytuje pouze poradenství a doporučení.
3. Objednávka a poskytování služeb
3.1 Klient provede objednávku služby prostřednictvím kontaktního formuláře na webové stránce. Klient je povinen uvést pravdivé a úplné údaje.
3.2 Po obdržení objednávky poskytovatel kontaktuje klienta a domluví termín úvodní konzultace. Cena za služby bude upřesněna při prvním telefonickém kontaktování a poté bude konečná. Klient s cenou souhlasí a potvrdí ji uhrazením zálohové faktury.
3.3 Základní cena poradenství je 4900 Kč včetně DPH. za jednotlivá poradenství, nebo 6900 Kč včetně DPH za komplexní poradenství které obsahuje poradenství z oblasti vytápění, ohřevu vody, výroby elektrické energie a zateplení. Tato cena může být navýšena o náklady spojené s dopravou nebo individuálními službami. Konečná cena bude sdělena klientovi během úvodního telefonického kontaktu.
4. Platební podmínky
4.1 Klient je povinen uhradit 50% z ceny služby jako zálohu předem na základě zálohové faktury vystavené poskytovatelem. Zbývajících 50% ceny je klient povinen uhradit při poradenství v hotovosti nebo okamžitým převodem.
4.2 Splatnost zálohové faktury je 7 dní od jejího vystavení. Poskytovatel není povinen zahájit poskytování služeb, dokud záloha není uhrazena.
4.3 V případě prodlení s platbou zálohy nebo zbývající částky je poskytovatel oprávněn účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
5. Ochrana osobních údajů
5.1 Poskytovatel shromažďuje a zpracovává osobní údaje klientů za účelem poskytování nezávislého poradenství. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy.
5.2 Klient souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou použity pro účely poskytování služeb a že v případě zájmu o kontakt na dodavatelské firmy budou tyto údaje předány těmto firmám se souhlasem klienta.
6. Reklamace a odstoupení od smlouvy
6.1 Klient má právo na reklamaci poskytovaných služeb, pokud tyto služby nebyly poskytnuty v souladu s těmito VOP.
6.2 Reklamaci je nutné uplatnit písemně na adresu poskytovatele nebo prostřednictvím e-mailu uvedeného na webové stránce do 14 dnů od poskytnutí služby.
6.3 Klient má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od objednání služby bez udání důvodu. Odstoupení je nutné uplatnit písemně na adresu poskytovatele nebo prostřednictvím e-mailu uvedeného na webové stránce.
7. Závěrečná ustanovení
7.1 Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 3. srpna 2023.
7.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. O změně VOP bude poskytovatel klienta informovat prostřednictvím webové stránky.
7.3 Veškeré právní vztahy vzniklé na základě těchto VOP se řídí právním řádem České republiky. Veškeré spory budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Kontaktní údaje poskytovatele:
Ondřej Dočekal
IČO: 018 19 577
DIČ: CZ9010290190
Webová stránka: www.eko-adepto.cz
E-mail: info@eko-adepto.cz
Telefon: +420 776 483 329
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro všechny klienty využívající služby poskytovatele prostřednictvím webové stránky www.eko-adepto.cz.